تابناک-رئیس کل دادگستری هرمزگان از شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بندرعباس بازدید کرد.
کد خبر: ۹۷۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 18 June 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان از شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

در جریان این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس نیز حضور داشت ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن رصد فرآیند اخذ رأی ، راهکارهای لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند و همچنین جهت پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی ارائه نمود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید ها تأکید کرد: دستگاه قضایی نیز دوشادوش سایر دستگاه های اداری و نظارتی، امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار می گیرد.

علی صالحی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان اجازه کوچکترین خدشه ای را به رأی مردم نمی دهد و با کمک سایر دستگاه ها، ضمن نظارت بر سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات احتمالی ، امنیت کامل شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان را تأمین خواهد کرد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار